Geoblog.pl    romol    Podróże    Alaska 2006    Kenai

Kenai

Stany Zjednoczone
Stany Zjednoczone, Kenai-Cook Inlet Census Subarea

Tak oto zakonczyl sie pierwszy etap naszej podrózy po USA, w szczególniosci po Alasce. W poniedzialek opuscilismy PPT. W poprzedniej relacji zamiescilem kilka nowych zdjec z Pederson Point. W niedziele 24 lipca odlecielismy z lotniska w King Samlmon do Anchorage. Nastepnego dnia w skladzie Agnieszka, Magda i ja Romek ruszylismy autobusem w prawie szescio godzinna podróz do Kenai. Po drodze mielismy okazje podziwiac bardzo ciekawe zakatki Alaski, przejechalismy przez wiele malych miasteczek, których mieszkancy trudnia sie przede wszystkim lowieniem ryb. Cala okolica jest nastawiona na turystów, którzy przyjezdzaja z róznych stanów USA oraz z Kanady, zeby w okolicznych rzekach i strumieniach lowic najlepsze na swiecie lososie. Powoli przyzwyczajamy sie do nowego miejsca, poznajemy miejscowych ludzi, poznajemy uroki Kenai. Ponizej zamiescilem nasze pierwsze zdjecia z tego miejsca. Wspólnie chcielismy takze pozdrowic ekipe z Kodiaka. Tesknimy za wami !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiamy z Alaski